tisdag 26 februari 2013

Dag 5

Träningspasset genomfört. Det blev inte riktigt som jag ville, jag kände inte att jag hade någon riktig ork. Ni vet sådär som det kan kännas ibland? Jag körde 10 minuter på crosstrainer, 10 minuter PW med ganska bra lutning på springbandet, 10 minuter jogg och 5 minuter rodd. Avslutade med att kötta mina armar med hantlar. Helt ok ändå.

Frukost: Omelett gjord på 1 ägg och två vitor med spenat, kalkon och keso. En smoothie gjord på 1/2 banan, 1/2 dl blåbär, 1/2 dl hallon, en sked kesella och kokosvatten. Toppade den med egengjord müsli. Och en finncrisp med babytomat.
Mellanmål: Keso/Kesella med hallon och bovetecrunch.
Lunch: Korvstroganoff med zucchinipasta, tomater och paprika.
Mellanmål: Lite lättkesella (åt direkt ur burken) och två finncrisp med kalkon.
Middag: Sallad gjord på ruccola, babyspenat, paprika, rödlök, kyckling, rödbetor och keso. Åt två nyttiga chokladbollar också, kunde inte låta bli ;)

Nu - en promenad med bönan och Mr.Lovely!

Frukosten
Middag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar