onsdag 27 februari 2013

Dag 6

Idag har verkligen varit en bra dag. Underbart väder oavsett om jag spenderat 90% av den inomhus så har jag njutit av den på håll. Jag har vårkänslor och det är underbart. Träningen idag blev ett 40 minuters konditionspass och lite styrka. Sprang intervaller på löpbandet, körde 1 min på fart 14 och 1,5 min på fart 10, joggade som uppvärmning i 10 min innan intervallerna. Efter det gjorde jag sneda situps med viktboll (8 kg boll), jag gör 3 x 20 så det blir 30 på varje sida kan man säga. Varvade det med crunches, 3 x 15. Sen 40 burpees, 10 x 4, mellan burpeesarna (en burpee flera ?, mycket oklart) körde jag utfall. Sen avrundade jag med 10 minuter på crosstrainer och sen stretch. Today was a good day!

Senare kom min syster hit och vi svängde ihop nyttiga chokladbollar (fikade på två stycken) och drack lite te. En helt magnifik onsdag om ni frågar mig. Då frågar jag er, har er onsdag varit bra? Jag hoppas det!

Frukost: Renee Voltaires bovetegröt med äpple och mullbärs smak (så god!) avnjöts med egengjord äppelmos och banan.
Mellanmål: Två äggvitor, två kalkonskivor och ett halvt päron med mandelsmör.
Lunch: Kycklingsallad (den hänger i hela veckan ser det ut som).
Mellanmål: Keso och kesellablandning med hallon och lite egengjord müsli.
Middag: Spenatsoppa med två ägg och torsk.
Kvällens: Två nyttiga chokladbollar och två koppar te.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar