fredag 22 februari 2013

Dagens och dag nummer 1

People! Lägger upp en dagens såhär på kvällskvisten. Jag har lyckats få Mr.Lovely att se på Sex and the city filmen med mig (sweet!) så inlägget blir snabbt. Dag 1 på formtoppningen här gått ok, inte mer än så. Det blev ingen träning idag, jag var helt slut när jag kom hem från jobbet och det slutade med att jag somnade i två timmar, det händer aldrig så jag behövde väl det. Inte heller någon promenad direkt, fram och tillbaka till affären kan knappast räknas. Inleder dåligt, skäärpning!

Frukost: Omelett på ett ägg och en äggvita med spenat och kalkon. Två finncrisp med skivad banan.
Snack: Keso/kesella blandat med lite hallon.
Lunch: Kållåda
Mellanmål: 3 äggvitor och två kalkonskivor
Middag: Kycklingsallad
Kvällis: Frukttallrik som avnjöts med Mr.

Imorgon är det nya tag. PW innan frukost och träning efter frukost på gymmet. Let's do this!


Frukost
Åh den härligheten

Instamoment - at work


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar