söndag 3 mars 2013

Dag 10

Babes! Blev nyss testad rejält och mina cravings höll på att ta över. Var på affären med Mr.Lovely för att han skulle köpa en Ben&Jerrys (varför följde jag med kan man undra?) och såg att det kommit nya smaker, OMG! Peanut Butter Cup och massa annat fantastiskt! Jag tänkte på allt jag kämpat för hittills och gick åt det andra hållet, go Sofie!

På gymmet idag blev det löpning, 7 km på 40 minuter, känner mig nöjd med det även om jag var trött i benen och kände mig extremt slut efteråt. Sen har veckans storkok tagit plats, veckans flesta luncher kommer bestå av kycklingsfärssås med olika tillbehör, gott gott! En och en annan promenad i det fina vädret har det såklart blivit också. Söndag totalt = mycket bra, fem plus.

Hur har er helg varit? Varit ute i det fina vädret? Ätit något gott?

Frukost: Yoghurt (kesella utblandat med mandelmjölk och vaniljpulver) med björnbär, blåbär och lite av Paulúns granola, otroligt gott. Massa kaffe.
Lunch: Kyckling och skinksallad med bönor och senapsdressning.
Middag: Kycklingsfärssås med zucchinipasta, tomater och paprika och lite extra överbliven kyckling från igår, love protein!
Kvällsmål som ska intas snart: Kesolla med varma hallon och egengjord müsli med massa frukt.

1
Kycklingsfärssås in the making

2
Foodprep när den är som bäst
3
En mycket god middag av veckas storkok


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar