fredag 8 mars 2013

Dag 15

Babes! Haft en bra fredag? Min var kanon fram tills dess att jag skadade mitt knä. Jag vet inte alls vad jag har gjort men jag kunde knappt gå hem från gymmet. Jag kände en konstig känsla i mitt knä när jag stod på löpbandet  (borde givetvis ha klivit av och ja, det är lätt att vara eftersmart) men jag sprang på. 5 km senare klev jag av och - hallå världens otäckaste smärta i knät! Som sagt, vet inte vad det är eller vad det beror på, en nerv i kläm kanske? Jag har ett "knäskydd" nu och har smörjt in mig med voltaren, förhoppningsvis är det över eller bättre imorgon. Hoppas hoppas hoppas.

Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos, jordgubbar, björnbär och mandelmjölk. Ett flatbröd med kalkon och paprika. En kopp te.
Mellanmål: Flatbröd med kalkon, tre äggvitor och ett äpple.
Lunch: Kyckingfärssås med butternutpumpa, rödbeta och grönsallad.
Mellanmål: Kesolla med hallon och en mosad finncrisp.
Middag: Tacos, jag åt för kung och fosterland, har en matperiod just nu, vill äta hela tiden och mycket. Då får det vara så helt enkelt.

Mycket tråkiga bilder jag har tagit idag, inte ok. Imorgon blir bättre, loooovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar