fredag 15 mars 2013

Mjöl i håret, lycklig, dagens

Babes! Har ni en underbar fredag? Min fredag har varit allt jag hoppades på. En promenad i solen med bönan efter jobbet sen bar det iväg till gymmet. 40 minuter snabb gång med intervall lutning, allt mellan lutning 5 och lutning 14 körde jag, farten låg mellan 6,5 - 8, riktigt jobbigt blev det emellanåt och svetten rann. Har tagit ut brödet ur ugnen och det luktar ljuvligt i hela lägenheten. Brödet ska ätas till morgondagens frukost och jag längtar redan. Jag har i och för sig redan snott åt mig två skivor och njutit på stående fot i köket, en till nu, jag bara måste!

Frukost: Gröt på en mix av dinkelflingor, nakenhavre och fiberhavre. Till det blev det 1/2 banan, massa hallon, kokoschips och mandelmjölk. Mums!
Mellanmål: 3 äggvitor en finncrisp med mycket kalkon.
Lunch: Kållåda med sallad (nu är jag otroligt trött på kållåda måste jag säga)
Mellanmål innan träning: Kesolla med blåbär och en liten müsliblandning.
Middag: Som jag har längtat efter den här middagen! Kycklingsallad med babyspenat, ruccola, babytomater, rödbetor, zucchini, rödlök och chevreost. Dressingen blev dijonsenap, agavesirap, massa örter och så toppade jag med några droppar av trögflytande balsamico. Och OJ så jag njöt.
Kvällis: Nybakat nöt och fruktbröd (en skiva med pålägg, den andra och den tredje utan, det är för gott som det är, hinns inte med att lägga på pålägg!)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar