onsdag 13 mars 2013

Träningsslaget och dagens

Babes! Hur behandlar onsdagen er? Min onsdag är riktigt snäll mot mig. Jag har en otroligt bra dag, känner mig pigg, energisk och lycklig, bara massa fina känslor. Jag har precis ätit en plocktallrik med lite rester och sånt jag hittade i kylen, blomkåls och zucchinisoppa, äggvitor, skinkrullar och massa annat gott, life is goooood! Planen idag var att gå på skivstångspasset på 75 minuter och när jag kommer till gymmet och ska dra mitt kort står det "FULLT" med stora fula röda bokstäver på datorskärmen. Morr tänkte jag men sopade känslan av att ha förlorat träningsslaget under mattan och gick och ställde mig på crosstraninern i 25 minuter för att sedan gå på ett hederligt medelpass (styrka och kondition) i en timme. Jag tog ut mig rejält och sprintade när andra joggade, jag såg säkert sjuk ut men vem bryr sig? Jag ville få ut 100% av träningen och det fick jag, med råge. Slutsats: Magisk onsdag.

Frukost: Jag var sugen på allt så det blev en halv gröt med lite banan och mandelmjölk och en tallrik müsli, havreringar, jordgubbar och mandelmjölk.
Mellanmål: Kesolla med havreringar och müsli (jag är besatt av de där havreringarna nu).
Lunch: Kållåda med grönsaker och en apelsin och kaffe till efterrätt.
Mellanmål innan träning: Kesolla utblandat med proteinmjölk, sharonfrukt, äpple värmt i mikron med kanel och massa gott ihop plock av havreringar och müslisaker.
Middag: Blomkålssoppa med babyspenat i, skinkrullar (skinka med inlindad gurka och paprika), babytomater, en matmuffins, surkål och två äggvitor med örtsalt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar