måndag 25 februari 2013

Dag 4

Dag 4 på formtoppningen och idag har varit en bra dag. Eftersom att jag hade vilodag idag hann jag göra hur mycket som helst. Handla, laga, måla (återkommer säkert i det ämnet senare), PW på 40 min, äta, mysa. Precis som jag ville att min måndag skulle vara. Blev er måndag som ni ville?

Frukost: Blåbärsgröt (havregrynsgröt blandat med blåbär). Till det åt jag en halv banan, lite mer blåbär, riven kokos och proteinmjölk med smak av blåbär. Mycket blåbär blev det.
Mellanmål: 1 ägg och 2 äggvitor, en finncrisp med kalkon.
Lunch: Kovstroganoff med blomkålsris och en apelsin till efterrätt.
Mellanmål: Keso med tinade hallon.
Middag: Kycklingsallad med rödbetor och kesotäcke i ugnen med agavesirap på (sååååå gott!).
Nyss: Två raw chokladbollar och en kopp te (jag fick ju lov att ta två, de var ju nybakade och allt).

Middag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar