måndag 25 februari 2013

Do something good today

Ny vecka, let's do this!

Idag ska jag göra en massa saker. Jag har tänkt att jag ska storhandla, jag ska laga mat och göra nyttiga chokladbollar som jag kan ha som snacks den här veckan. Givetvis ska jag också ta en PW. Jag kör vilodag idag från gymmet. 1. Min kropp är helt slut efter igår och 2. Så mycket annat ska göras idag.

Förövrigt så har jag druckit alldeles för mycket kaffe idag. Jag gör så när jag är stressad och just nu är det väldigt stressigt på jobbet = kaffe kaffe och kaffe. Måste skärpa mig. 

Hur ser er dag ut? Planerar ni veckan? Jag har gjort mitt matschema för veckan, får se om jag kommer hålla mig till det. Oavsett så har jag en grundplan vilket är viktigast.

Happy monday beautiful people!
Later!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar