tisdag 19 februari 2013

Dagens

Okej. Jag åt HELA ostkakan. Mitt kropp skrek efter den så jag gav den vad den ville ha. Varför försöka vinna en strid som tillslut kommer att ta mig till kylen och kanske gör att jag väljer ett sämre alternativ? Ostkakan var gjort för två personer och recept kommer imorgon, ni måste laga denna godbit! Ni kommer inte ångra er och ni kommer helt klart förstå varför jag åt båda portionerna.

Dagens intag: 
Frukost: Havregrynsgröt med banan, riven kokos och mandelmjölk.
Mellanmål: Liten omelett (två äggvitor) och två kalkonskivor, en kaffe
Lunch: Kycklingsallad med röda linser
Mellanmål innan träning: Lite kesella med hallon
Middag: Blomkål och broccolimos med stekt torsk och babyspenat
Kvällsgottis: Ostkaka med tinade hallon som sylt och kesella utblandat med mandelmjölk, agavesirap och vaniljpulver - GOTT!

Frukost
Lunch
Mos in the making
Ett halvt broccolihuvud och ett halvt blomkålshuvud,
en sked lättkesella, lite fetaost och massa kryddor
Middag
Ostkaka på väg att försvinna ner i min mage
Just nu. Mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar