måndag 18 februari 2013

Done and done

Det blev inte något konditionspass idag utan ett styrkepass. Jag körde armar, mage och rygg. Det blev mest mage och armar, både fria vikter och maskiner. Jag började med 10 minuters uppvärmning på löpbandet. Med 4,5 lutning joggade jag i 10 minuter. Sen gick jag ner till mattorna och varvade crunches och situps med sidoböj med 6 kg viktboll. Sen varvade jag hantelcurls och triceps extension. Jag gillar att varva övningar, jag blir uttråkad av att vänta mellan repsen. Jag avslutade min tid på mattan med magövningar på ribbstolen (så jobbigt!). Sen blev det några maskiner innan jag avslutade med plankan. Ett helt ok gympass, det känns i armarna och då är det väl som det ska!

Har ni tränat något idag? Känner ni er på topp?
Later beautiful people!

Gult, rosa, leopard och svettigt idag på gymmet.

Middag
Omelett  - 1 ägg, 1 äggvita, spenat och lite keso
Tonfiskröra - Kesella, tonfisk, rödlök, dill, dijonsenap,
med babyspenat på sidan av

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar