tisdag 19 februari 2013

Rolig lista

En till roligt lista som jag hittade (hittade den hos smaljeansen för länge länge sedan), vi kör den nu såhär på morgonkvisten! Har ni en bra morgon? Glad tisdag alla underbara! 

För ett år sedan: Gick jag runt och saknade Mr.Lovely som inte bodde i Sverige just då. Jag tränade inte alls (kanske ett friskis pass var och varannan vecka) men inte mer än så. Maten var dålig, jag hade ingen plan. Ville bara att att han skulle komma hem.

För en månad sedan: Var mitt i min "utan-socker-i-januari" period. Jag saknade ingenting och suktade inte efter något.Tricket är nog att ha en plan. En bestämd tidsperiod när man verkligen försöker.

För en vecka sedan: Jag kommer inte ihåg egentligen, fick lov att kolla på äldre inlägg. Det är verkligen inte bra. Jag sprang intervaller, precis som jag ska göra idag, tisdagstrend kanske?

För ett dygn sedan:
Satt jag på jobbet och klunkade kaffe. Det är min morgonritual. Kliva upp från kontorsstolen, gå till kaffemaskinen och göra det om och om igen fram till 9 ungefär. Jag har dragit ner på kaffe (tro det eller ej!)

För en timme sedan: Stod jag och gjorde mig fin i badrummet, drack citronvatten, lyssnade på p3 dokumentär.

För fem minuter sedan: Drack jag en kopp kaffe.

Nu: Ska jag gå och ta en till kopp kaffe och sätta igång att arbeta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar