torsdag 7 mars 2013

Dag 14

Fab people! HIT passet gick fantastiskt idag, jag kände att jag hade bra kraft i benen och i musklerna så jag utökade vikterna på alla stationerna vilket känns magiskt. Det tar sig. Doing squats like a boss. När jag kom hem gjorde jag ett fenomenalt kvällsmål, en liten omelett på två äggvitor att ha på flatbröd nummer 1 och makrill i tomatsås på flatbröd nummer 2. Till det en liten skål med keso och granola och en kopp te. Torsdagar är lite av en favoritdag måste jag säga, pannkakor, HIT och imorgon är det fredag. Återigen lutar jag mig på mitt ord, magiskt.

Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos, jordgubbar, hallon och mandelmjölk.
Mellanmål: Tre äggvitor, två kalkonskivor, ett äpple.
Lunch: Kycklingfärssås med butternutpumpa och sallad.
Middag: Bananpannkaka med jordgubbar, kiwi, jordnötssmör, skyr och tinade bär som sylt.
Kvällsmål: Två flatbröd med mini omelett och makrill i tomatsås och en liten kesoskål med granola.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar