torsdag 7 mars 2013

Vanor och att hänga upp sig på saker

Halvtråkig morgon måste jag säga. Ingen lust för något. En sådan dag. Men NU börjar det faktiskt ordna upp sig, jag har ätit en god lunch, kycklingfärsås med butternutpumpa och sallad. Jag fick också meddelande från posten att mina först saker att testa från Svensk Hälsokost är på väg. Jag ska prova deras egna proteinbars, finns i två olika smaker, choklad och hallon/yoghurt. Ska bli riktigt spännande. Ni får veta vad jag tycker så snart jag har smakat, vridit och vänt på the goodies.

Ikväll är det dags för veckans HIT pass och jag känner mig såååååå laddad, taggad, peppad, you name it. Det är ju torsdag och det betyder pannkakasmiddag, bananpannkaka (två ägg och en banan). Jag har verkligen hängt upp mig på pannkakstorsdag, jag gör sådär. Hänger upp mig på vissa livsmedel eller maträtter. Just nu skulle jag nog säga att det är röd paprika, bananpannkaka och kesolla (keso blandat med kesella) som gäller. Brukar ni också fästa er vi vissa saker under perioder?


En sak till. Jag längtar så SJUKT mycket till New York. Drömresan. 14 dagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar