söndag 17 mars 2013

Promenad och energi

Babes! Är söndagen bra? Min söndag är helt perfekt. Efter att ha ätit en god frukost och satt soppan på kokning begav jag mig ut i solen och innan jag visste ordet av hade jag promenerat en mil. Fantastiskt skönt! Och nu på eftermiddagen kände jag mig lite rastlös så det fick bli ett medelpass. Jag hade otrolig kraft och energi, det måste bero på allt godis jag åt igår. Det var min träningssöndag, verkligen underbar.

Frukost: Müsli och havreringar med jordgubbar, sharonfrukt och mandelmjölk. En bit frukt och nötbröd med skinka, keso och gurka.
Lunch: Soppa på vad som fanns i kylskåpet. Kyckling från i fredags, palsternacka, morot, lök, purjolök och kycklingbuljong. Tre finncrisp, två med ägg och en med kalkon.
Mellanmål: Kesolla med två nyttiga chokladbollar, granola och massa hallon.
Middag: Lax med en quinoaröra med räkor, böngroddar, tomater, ärtor och rödlök. Ett ägg och lite melonbitar. Och en klick keso som inte blev med på bild.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar