måndag 18 mars 2013

Måndag och saker att göra

Trött, tröttare, tröttast, Sofie. Mhm, efter en natt med högst 3 timmars sömn känner jag mig långt ifrån topp idag. Mitt humör gick dock upp efter en mysig utelunch med familjen. Vi pratade om min och Mr.Lovelys resa till NYC och de påpekade med vänlig stämma att 4 par klackskor kanske inte är nödvändigt att packa ner. Hm tänkte jag (inte övertygad såklart) tills en mycket smart person påpekade att ju färre skor jag tar med mig ju fler får jag köpa. Det är en win win argumentation. Jag ska genast packa om.

Kvällen kommer bestå av umgänge med min mamma som är i stan. Tror vi ska ta en långpromenad och laga något gott att äta. En motvillig vilodag från träningen idag alltså, jag får ta igen mig imorgon och på onsdag helt enkelt.

Hur är er måndag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar