måndag 1 april 2013

Aprillistan

Jag gjorde en marslista som ni kanske kommer ihåg? Saker som jag ville klara av eller göra i mars, små delmål kanske man kan säga. Det gick inget vidare. Helt inspirationslöst och väldigt dåliga försök. Jag tänkte att den här gången ska det vara färre punkter än marslistan och det ska vara tydliga saker. Från förra listan lyckades jag kanske med att måla naglarna oftare, inte så mycket mer = dåligt.

Aprillistan: 

1. Ta en morgonpromenad innan jobbet minst 3 dagar i veckan i minst 20 minuter. (Det här blir svårt men jag tänker att hur svårt kan det vara egentligen? Lägga fram kläderna dagen innan, kliva upp och gå ut och gå. Jag måste bara klara av det.)
2. Börja springa ute och löpträna mer överlag.
3. Återgå till en treat-dag i veckan, fler behövs verkligen inte på ett tag.

Jag tror jag nöjer mig de här punkterna för den här månaden faktiskt. Mest för att jag vill klara alla den här gången. Jag håller er uppdaterade om läget. LATER BABES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar