måndag 1 april 2013

Borta men kanske tillbaka

Jag har inte skrivit på länge länge länge nu. Jag har inte känt att jag har så mycket att tillföra rent hälso-och matmässigt kan man väl säga. Jag har i princip inte tränat sen mitt förra inlägg, har inte direkt ätit bra och har levt rövare i största allmänhet. Jag har varit i New York vilket var magiskt, bästa resan jag gjort, till det bästa resmålet med världens bästa. Sen har det varit en påsk med allt vad det innebär; godis, vin, bröd, fika, you name it. Det här är faktiskt första gången som jag "faller dit" sen jag började ändra min livsstil till den bättre. Nu blir det spännande att ta sig ur det igen, överätandet och slappheten som har varit mitt liv de senaste 10 dagarna. Jag har kickstartat idag med lite badminton på gräsmattan med Mr.Lovely, snart blir det förhoppningsvis en cykeltur och ikväll blir det ett cirkelfys pass. Nu är jag igång igen och det känns bra, nu ska jag köra så det ryker. Någon som känner som jag?

Bjuder på lite bilder från den magiska New York resan:













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar