måndag 21 januari 2013

Dagens

Jag har en extrem träningsvärk efter gårdagens HIT pass på Friskis. Det var brutalt i mina mått mätta men jag tog mig igenom det och det är väl huvudsaken. Här kommer lite bilder på dagens intag, älskade dagens frukost, såååå god! Hoppas ni mår bra och har rört på er idag!


Frukost
Frukost:
- Egen müsli gjord på massa nötter, rågflingor, gojibär, russin, kokoschips och linfrön. Sen tog jag en  näve av Renee Voltaires hallon bovete cruch. Toppade kalaset med banan och mandelmjölk. Namnam!


Grönsallad med kyckling

Grönsallad med kycklingfilé:
Babyspenat, ruccola, sockerärtor, avokado och kyckling. Lite grönsaksröra jag hade kvar från gårdagen fick också följa med i lunchlådan. Superenkelt att göra. Jag tog lite av de grönsakerna jag hade hemma (tomat, paprika, selleri, zucchini) och körde i matberedaren med sambal olek, vitlök, salt och pepper. Klart! Eat clean people!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar