lördag 19 januari 2013

Glad lördag!

Glad lördag! Är precis hemkommen från lite löpning, hopprep och squats, helt slut. Jag åt världens godaste afterworkout snack! En liten skål med gojibär, krossade valnötter, Renee voltaires bovete cruch (hallonsmak) och mandelmjölk på det, så gott! Rekommenderas! Tog ingen bild men testa! Jag tog däremot en bild på min frukost och mitt preeworkout snack.
Nu ska jag ta ut hunden på en promenad, talk to you later! 

Frukost: 
- Vit grapefrukt, kiwi, mango och banan. Toppat med min egengjorda müsli. MUMS!

Preeworkout snack: 
- Bananbitar med jordnötssmör och kakaonibs. Jag köper Monkis jordnötssmör, det innehåller inget socker och är ekologiskt. Är man allergisk kan man ta mandelsmör eller hasselnötssmör istället, det är precis lika gott :) 

Jag innan träningen idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar