söndag 24 februari 2013

En liten lista på söndagen

Dag: Söndag (började skriva lördag och blev lite ledsen när jag fick ändra till söndag).

Plats: Uppkrupen i soffan.

Kläder: Hoodieklänning, sköna leggins, slarvig toffs. Söndagskläder.

Aktivitet: Klappar på bönan (hunden).

Tankar: Tänker att jag har hunnit med en massa bra saker idag.

Kroppen:Trött och slut efter dagens hårda konditionspass.

Ätit: Middag precis. Avnjöt storkoket för veckan. Korvstroganoff med blomkålsris och paprika  (korven hade 87% kötthalt, helt okej enligt mig).

Druckit: Kaffe, vatten, kokosvatten.

Vill: Att det ska bli vår, att påskliljorna ska komma upp, att solen ska skina mer (jag vet, jag vill mycket).

Har: Storstädat, känns magiskt. 

Ska: Se på ett avsnitt av Biggest Looser.

Borde: Måla naglarna.

Nu: Klappar vidare på bönan och slår på Biggest Looser.

The one and only Bönan

Nystädat - love love love


Dagens lunch
Japp. Sanningen. Trötthet. På gymmet. Helt slut.

Korvstroganoff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar