måndag 11 mars 2013

Dagens och veckans

Idag har jag hämtat ett paket som innehåller core proteinbars från Svensk Hälsokost som jag ska prova på, ska bli spännande. Planen är att äta en efter kvällens träningspass. Jag tror jag kommer testa hallon/yoghurt och äta med keso och tinade hallon, kanske skära ner bitar i härligheten? Vi får se men spännande blir det!

Veckans mat:
Luncherna kommer till stor del att bestå av kållådan som jag gjorde igår, det känns som att det blev 100 portioner. Jag kommer variera vad jag äter till så blir det lite roligare. Sallad, keso, skivad banan, paprika, tomater. surkål. Allt funkar egentligen för det är ju såååå gott! Middagarna får bli vad jag känner för och vad som finns hemma för stunden helt enkelt. Frukostgröten kommer säkert stå stadig, inget skiljer mig från gröten!

Veckans träning:
Den här veckan känner jag för att testa något annat med träningen, fler pass, mindre gym. Idag är det intervall flex som gäller. Funderar på skivstångspass på onsdag och kanske ett boxningspass också? Sen vill jag yoga på söndag. Hoppas mitt knä håller bara, ska försöka ta det lite lugnt också. Träning ska vara roligt och känner att jag måste göra något annat en stund, mix it up people!

Lite bilder från helgen:

Lunchen i lördags
Stekte på fitnessnudlar med överbliven
skinka och broccoli. Tummen upp!

Sitta och läsa och dricka kaffe ute på balkongen i solen

En sån där fin pussbild bjuder jag faktiskt på.
Innan middagen på lördag är den här bilden ifrån.

En ljuvlig frukost

En till ljuvlig frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar