måndag 11 mars 2013

Dagens

Babes! Efter ett intervallflex pass som var riktigt roligt sitter jag nu och myser i soffan framför ett avsnitt av Biggest Loser. Mitt knä fungerade som det skulle och jag hade mycket energi som ville ut. Förra veckan dippade min träningslust lite men nu känns det som att den är tillbaka med full kraft, känns underbart!

Nu har jag precis ätit blomkåls och zucchinisoppa toppat med lite kräftstjärtar och räkor och två matmuffins på det, mums! Har ni tränat och ätit något gott idag?

Frukost: Havregrynsgröt med äppelmos, jordgubbar, blåbär och mandelmjölk. En frukostmacka på jobbet till morgonmötet blev det också. Dubbelfrukost idag (gillar!).
Mellanmål: Kesolla med hallon och en mosad finncrisp.
Lunch:  Kållåda med en liten kesoklick och zucchinibitar.
Mellanmål: Yoghurt (lätt kesella utblandat med mandelmjölk) toppat med varma stekta kaneläpplen och egengjord müsli. Två äggvitor med örtsalt.
Middag: Blomkåls och zucchinisoppa med kräftstjärtar och räkor. Två matmuffins till det.

Recepten på matmuffinsen kommer i ett separat inlägg senare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar