tisdag 19 mars 2013

Tandvärk, grispass och glass

Babes! Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag skyller fullt och helt på tandvärk. Jag får knappt inspiration till något med den här värken. Lyckligtvis så tvingade min syster med mig på ett riktigt grispass på gymmet idag. Det var TRX pull ups, massa burpees, tabata fällkniven, marklyft med 30 kg, vanliga pull ups och plankan. Jag var D-Ö-D när jag kom hem, kunde knappt duscha. En underbart magisk känsla! Tack underbara syster för att du drog med mig, älskar dig!
Nu blir det bananglasskalas framför Biggest Loser. Hugs and kisses!

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med hallon, kokoschips och mandelmjölk.
Mellanmål: Två äggvitor och två kalkonskivor.
Lunch: Linssoppa och en nybakad fullkornsscones med ägg.
Mellanmål: Bananglass
Middag: Linssoppa igen med två ägg (kan inte äta så mycket annat)
Kvällis: Mer bananglass

Mycket udda matdag idag men så är det väl ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar