onsdag 20 mars 2013

Mer tandvärk mer udda matvanor

The ugly truth. Jag blir alltid så otroligt vek när jag har ont någonstans, vill att någon ska ta hand om mig, VEK, jag blir vek, vek, vek. Tandvärken håller i sig och den tar kål på mig. Mormor fick bli personen som pamprade mig idag, det innebar bullar, bröd och godis, otroligt dåligt men otroligt gott. Vi kan väl säga att jag inleder semestern och unnade mig massa mycket gott. Trots mitt gottande idag gick jag till gymmet. Crosstrainer i 45 minuter, riktigt jobbigt, riktigt värt det. Nu har jag ätit en udda middag (igen). Jag är inte sugen på riktig mat i och med tandvärken men behöver såklart äta någorlunda bra mat ändå. Det blev en müslitallrik med mandelmjölk, lite överbliven kyckling och lite rödbetor. Hur mår ni? Mår era tänder bra? ;)

Frukost: Väldigt löskokt gröt (ont i tanden), äppelmos och mandelmjölk.
Mellanmål: Smoothie
Fika: Bullar, kärleksmums
Lunch: Spenatsoppa och mackor med ost
Middag: Müslitallrik med sharonfrukt, kycklingbitar, rödbetor, 1/4 proteinbar.
Hela dagen: Gooooodis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar